• Rozbudowa i przebudowa istniejącej oczyszczalni ścieków w miejscowości Warta ze szczególnym uwzględnieniem rozbudowy i przebudowy układu gospodarki osadowej

    Informacje o ogłoszeniu

    Termin składania ofert
    do dnia 15-11-2018
    Numer ogłoszenia
    10383
    Miejsce i sposób składania ofert
    Ofertę, w formie i treści zgodnej z niniejszym SIWZ, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ul. Tadeusza Kościuszki 9, 98-290 Warta w Biurze Obsługi Klienta.
    Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
    Marcin Łuczak
    Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
    500 033 283
    Skrócony opis przedmiotu zamówienia
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w systemie „zaprojektuj i wybuduj” dotyczące Rozbudowy i przebudowy istniejącej oczyszczalni ścieków w miejscowości Warta ze szczególnym uwzględnieniem rozbudowy i przebudowy układu gospodarki osadowej zgodnie z Programem funkcjonalno – użytkowym (dalej PFU) – załącznik nr 1 do SIWZ oraz wymaganiami szczegółowymi – załącznik nr 2 do SIWZ.
    Po rozbudowie i przebudowie oczyszczalnia ścieków w miejscowości Warta będzie pracowała jako mechaniczno–biologiczna oczyszczalnia w technologii przepływowego, niskoobciążonego osadu czynnego z osadnikiem wtórnym oraz z mechanicznym odwadnianiem osadu na prasie taśmowej i suszeniem osadu w suszarni słonecznej, dla której wielkość RLM będzie < 10 000 RLM.
    Kategoria ogłoszenia
    Roboty budowlane
    Podkategoria ogłoszenia
    Roboty budowlane
    Miejsce realizacji zamówienia
    Województwo: łódzkie Powiat: sieradzki Miejscowość: Warta

    Opis przedmiotu zamówienia

    Cel zamówienia
    Rozbudowa i przebudowa istniejącej oczyszczalni ścieków w miejscowości Warta ze szczególnym uwzględnieniem rozbudowy i przebudowy układu gospodarki osadowej zgodnie z Programem funkcjonalno – użytkowym.
    Przedmiot zamówienia
    Sporządzenie dokumentacji technicznej zgodnie z Programem funkcjonalno-użytkowym oraz wymaganiami szczegółowymi SIWZ, która powinna obejmować całość zakresu zadania, w szczególności:
    a. wykonanie projektu budowlanego oraz projektów wykonawczych
    b. wykonanie przedmiaru robót oraz kosztorysu inwestorskiego,
    c. wykonanie Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR);
    d. uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę obejmującej całość zakresu zadania w imieniu Zamawiającego wraz ze wszystkimi uzgodnieniami i opiniami niezbędnymi do wydania pozwolenia na budowę;
    e. uzyskania zamiennego pozwolenia na budowę, o ile zaistnieje taka konieczność;
    f. w trakcie sporządzania dokumentacji technicznej Zamawiający zastrzega sobie prawo akceptacji w zakresie:
    – przyjętych rozwiązań projektowych i materiałowych na każdym etapie projektowania oraz zaakceptowania ostatecznego po wykonaniu dokumentacji
    – opracowanej dokumentacji niezbędnej do złożenia wniosku o uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego o którym mowa w pkt 6.3.3 SIWZ dokumentacja techniczna powinna zostać sporządzona w formie papierowej i elektronicznej w ilościach niezbędnych do uzyskania pozwolenia i wykonania zamówienia.
    Wykonanie robót budowlanych i zagospodarowania terenu na podstawie wykonanej dokumentacji technicznej, zgodnie z Harmonogramem rzeczowo – finansowym uzgodnionym z Zamawiającym w szczególności:
    a. Sprawowanie nadzoru autorskiego przez cały okres realizacji robót;
    b. Obsługę geodezyjną;
    c. Dostawę maszyn, urządzeń, instalacji i wyposażenia;
    d. Wykonanie prac budowlanych związanych z drogami wewnętrznymi;
    e. Przeprowadzenie przy udziale Zamawiającego prób, rozruchu technologicznego oczyszczalni, rozruchu technologicznego suszarni osadów ściekowych oraz wymaganych badań zakończonych wynikiem pozytywnym w zakresie parametrów wymaganych obowiązującymi przepisami prawa i pozwoleniem wodnoprawnym, a także przygotowanie dokumentów niezbędnych do przekazania do użytkowania obiektu powstałego w wyniku przeprowadzonych robót budowlanych (DTR, dozór techniczny i inne);
    f. Dokonanie opłat za nadzory obce np. dozór techniczny, badania np. geotechniczne, trwałości konstrukcji i materiałów itp.,
    g. Przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej w formacie elektronicznym (pdf w odniesieniu do dokumentacji tekstowej, a dokumentacji graficznej w dwg lub dxf) i papierowym – w trzech egzemplarzach wraz z instrukcjami obsługi i konserwacji wszystkich zamontowanych urządzeń i wyposażenia oraz AKPiA (aparatury kontrolno-pomiarowej i automatyki);
    h. Przygotowanie instrukcji eksploatacji i przeprowadzenie szkolenia pracowników obsługi oczyszczalni;
    i. W razie konieczności uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektów.
    j. Jeżeli w projekcie wystąpią elementy ze stali nierdzewnej (kwasoodpornej) spawanie elementów powinno zostać przeprowadzone w warunkach fabrycznych zgodnie z normą PN-EN 1011-3 i potwierdzone dokumentem.
    Kod CPV
    45252127-4
    Nazwa kodu CPV
    Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków
    Dodatkowe przedmioty zamówienia
    45000000-7 Roboty budowlane,
    45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, roboty ziemne,
    45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej,
    45232410-9 Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej,
    45233251-3 Wymiana nawierzchni,
    45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków,
    45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne,
    45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę,
    45223500-1 Konstrukcje z betonu zbrojonego,
    45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych,
    45320000-6 Roboty izolacyjne,
    45223100-7 Montaż konstrukcji metalowych,
    45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne,
    45232460-4 Roboty sanitarne,
    45252200-0 Wyposażenie oczyszczalni ścieków,
    45233140-2 Roboty drogowe,
    45111300-1 Roboty rozbiórkowe,
    90481000-2 Eksploatacja zakładów oczyszczania ścieków,
    90713100-9 Usługi konsultacyjne dot. zaopatrzenia w wodę i obróbki ścieków inne niż związane z branżą budowlaną
    45231400-9 Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych,
    45310000-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych,
    45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków,
    45262311-4 Betonowanie konstrukcji,
    45262310-7 Zbrojenie,
    45220000-5 Roboty inżynieryjne i budowlane,
    45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych,
    45260000-7 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne,
    45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach,
    45350000-5 Instalacje mechaniczne,
    28122000-3 Okna, drzwi i podobne wyroby,
    45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian,
    45440000-4 Roboty malarskie i szklarskie,
    45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych.
    Harmonogram realizacji zamówienia
    Zamawiający wymaga złożenia przez oferenta, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Harmonogramu rzeczowo-finansowego w terminie 14 dni od ogłoszenia wyników postępowania przetargowego. Zakres i szczegółowość harmonogramu określa załącznik nr 3 do SIWZ.
    Załączniki
    Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
    Załącznik nr 1 (program funkcjonalno-użytkowy PFU)
    Załącznik nr 2 (wymagania szczegółowe)
    Załącznik nr 3 (wzor harmonogramu rzeczowo-finansowego)
    Załącznik nr 4 (formularz ofertowy)
    Załącznik nr 5 (oświadczenie o spełnienu warunków postępowania)
    Załącznik nr 6 (oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia)
    Załącznik nr 7 (wykaz wykonanych zamówień)
    Załącznik nr 8 (wykaz osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia)
    Załącznik nr 9 (oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych)
    Załącznik nr 10 (wzór umowy)
    Załącznik nr 11 (regulamin zamówień sektorowych)
    Załącznik nr 12 (decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach)
    Załącznik nr 13 (oświadczenie o braku prawomocnego wyroku)
    Zmiana treści ogłoszenia i SIWZ z dnia 5 listopada 2018r.

    Pytania i wyjaśnienia
    Odpowiedź na pytanie 1

    Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
    Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
    Wiedza i doświadczenie
    Wymaga się aby:
    1) Wykonawca wykazał, że w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną obejmującą swoim zakresem rozbudowę lub przebudowę oczyszczalni ścieków o wartości brutto co najmniej 3.000.000,00 zł
    Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót o mniejszej wartości dla uzyskania wymaganej wartości 3.000.000,00 zł brutto.
    Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o:
    a) wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszego SIWZ,
    b) dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
    UWAGA: w przypadku Wykonawców, którzy realizowali roboty budowlane w innych walutach niż PLN, Zamawiający przeliczy wartość brutto tych robót po średnim kursie NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu.
    Potencjał techniczny
    Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
    Osoby zdolne do wykonania zamówienia
    Wymaga się aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia:
    a. jedną osobą z uprawnieniami zawodowymi do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie bez ograniczeń w specjalizacji sanitarnej w zakresie kierowania i nadzoru, która posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy od daty uzyskania uprawnień,
    b. jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie oczyszczalni ścieków, która posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji projektanta od daty uzyskania uprawnień. Zamawiający wymaga aby projektant wskazany w wykazie osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadał doświadczenie w zaprojektowaniu min. dwóch projektów budowy lub przebudowy oczyszczalni ścieków w okresie ostatnich 5 lat na podstawie których uzyskano decyzję pozwolenia na budowę, o przepustowości min. 1200 m3/doba, przy czym choć jeden winien uwzględniać budowę słonecznej suszarni osadu.
    UWAGA: Wskazane powyżej osoby muszą posiadać biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku, gdy wskazane osoby nie posiadają biegłej znajomości języka polskiego, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić tłumacza(y) języka polskiego, zapewniającego stałe, biegłe i fachowe tłumaczenie w kontaktach między Zamawiającym a Wykonawcą, na okres i dla potrzeb realizacji umowy.
    Sytuacja ekonomiczna i finansowa
    Wymaga się aby:
    a) wykonawca wykazał minimalny roczny obrót w wysokości 3.500.000,00 PLN za 2 ostatnie lata obrotowe;
    b) wykonawca wykazał że posiada zdolność kredytową lub środki na koncie na kwotę min. 4.000.000,00 zł;
    c) wykonawca wykazał, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 3.000.000,00 zł.
    Warunki zmiany umowy
    Nie jest możliwe dokonywanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że:
    1) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
    a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
    b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,
    c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
    2) zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
    a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
    b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
    3) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
    a) na podstawie postanowień umownych, o których mowa w pkt 1) powyżej,
    b) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
    c) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców,
    4) zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy a łączna wartość zmian jest mniejsza niż 5 225 000 euro w przypadku zamówień na roboty budowlane lub 209 000 euro w przypadku zamówień na dostawy i usługi, i jednocześnie jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane, jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
    Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
    1. Wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszego SIWZ,
    2.Dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
    3.Wykaz osób, które będę uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do niniejszego SIWZ.
    4.Dokumentów i oświadczeń w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej:
    – sprawozdania finansowego, w przypadku gdy sporządzenie sprawozdania wymagane jest przepisami prawa kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również odpowiednio z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty – za okres ostatnich 2 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres;
    – informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
    – potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.
    5.W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia:
    1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
    2) Informację z Krajowego Rejestru Karnego
    3) Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności,
    4) Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne,
    5) Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych,

    Ocena oferty

    Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
    Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie stosował niżej przedstawione kryteria:
    1) cena – 60 %,
    2) gwarancja na roboty budowlane – 20 %,
    3) gwarancja na urządzenia i maszyny- 20 %,

    Ad 1. W kryterium „cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
    Liczba punktów = najniższa cena X 60% x100pkt
    cena oferty ocenianej
    Maksymalna ilość punktów w kryterium „cena” – 60.

    Ad 2. W kryterium gwarancja robót budowlanych ocena ofert zostanie dokonana w poniższy sposób:
    a. 60 miesięcy i więcej – 20 pkt.
    b. 37-59 miesięcy – 10 pkt.
    c. 0-36 miesięcy – 0 pkt.
    Maksymalna ilość punktów w kryterium „gwarancja na roboty budowlane” – 20.

    Ad 3. W kryterium gwarancja urządzenia i maszyny ocena ofert zostanie dokonana w poniższy sposób:
    a. 24 miesięcy i więcej- 20 pkt.
    b. 13-23 miesięcy – 10 pkt.
    c. 0-12 miesięcy – 0 pkt.

    Maksymalna ilość punktów w kryterium „gwarancja na urządzenia i maszyny” – 20.
    Wykluczenia
    Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu wszystkich oferentów którzy będą podlegać wykluczeniu na podstawie zapisów SIWZ.
    a) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego,
    b) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
    c) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego,
    d) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego,
    e) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego,
    f) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego,
    g) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego,
    h) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary.
    Ponadto Zamawiający wykluczy Wykonawców którzy:
    a) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania,
    b) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,
    c) nie złożyli dokumentów żądanych w ogłoszeniu o zamówieniu,
    d) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą,
    e) powiązanych kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym,
    f) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu.
    Zamawiający – Wnioskodawca
    Nazwa
    ZAKŁAD WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI GMINY I MIASTA WARTA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    Adres
    Tadeusza Kościuszki 9
    98-290 Warta
    łódzkie , sieradzki
    Numer telefonu
    43 8295401
    Fax
    43 8295401
    NIP
    8270010679
    Numer naboru
    RPLD.05.03.02-IZ.00-10-001/17


    Zamawiający informuje:

    1. Kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi brutto 8 377 530,00 (osiem milionów trzysta siedemdziesiąt siedem tysięcy pięćset trzydzieści i 00/100) złotych.
    2. W terminie składania ofert wpłynęły cztery oferty:

    1) Konsorcjum firm:

    Lider – Zakład Budowlany Waldemar Zawadzki

    14-200 Iława, ul. Mławska 12

    Partner: „Moduł” Zakład Budownictwa Ogólnego Bożena Guzik

    38-300 Gorlice, ul. Stróżówka 67

    – kwota oferty brutto: 10 209 000,00 (dziesięć milionów dwieście dziewięć tysięcy i 00/100) złotych;

    – okres gwarancji na roboty budowlane – 60 m-cy;

    – okres gwarancji na urządzenia i maszyny – 24 m-ce;

    – termin realizacji zamówienia – 31.10.2020r.

     

    2) IDS-BUD S.A.

    00-844 Warszawa, ul. Grzybowska 87

    – kwota oferty brutto: 15 375 000,00 (piętnaście milionów trzysta siedemdziesiąt pięć tysięcy i 00/100) złotych;

    – okres gwarancji na roboty budowlane – 60 m-cy;

    – okres gwarancji na urządzenia i maszyny – 24 m-ce;

    – termin realizacji zamówienia – 31.10.2020r.

     

    3) HYDRO-MARKO sp. z o.o. sp.k.

    63-200 Jarocin, ul. Wojska Polskiego 139

    – kwota oferty brutto: 14 018 310,00 (czternaście milionów osiemnaście tysięcy trzysta dziesięć i 00/100) złotych;

    – okres gwarancji na roboty budowlane – 60 m-cy;

    – okres gwarancji na urządzenia i maszyny – 24 m-ce;

    – termin realizacji zamówienia – 31.10.2020r.

     

    4) PTB NICKEL sp. z o.o.

    62-002 Suchy Las, ul. Obornicka 6b, Jelonek k. Poznania

    – kwota oferty brutto: 14 141 310,00 (czternaście milionów sto czterdzieści jeden tysięcy trzysta dziesięć i 00/100) złotych;

    – okres gwarancji na roboty budowlane – 60 m-cy;

    – okres gwarancji na urządzenia i maszyny – 24 m-ce;

    – termin realizacji zamówienia – 31.10.2020r.

     

    Informacja o wybranym wykonawcy

    Rozstrzygnięte

    Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

    Postępowanie prowadzone było zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień sektorowych dla projektów realizowanych ze środków zewnętrznych przez Zakład Wodociągów i Kanalizacji Gminy i Miasta Warta sp. z o.o.
    Wyłoniono wykonawcę:
    Lider – Zakład Budowlany Waldemar Zawadzki
    14-200 Iława, ul. Mławska 2
    Partner: „Moduł” Zakład Budownictwa Ogólnego Bożena Guzik
    38-300 Gorlice, ul. Stróżówka 67
    który w wyniku oceny ofert uzyskał największą liczbę punktów (100 pkt.)
    Data wpłynięcia oferty: 15.11.2018r.
    Cena oferty: 10 209 000,00 (dziesięć milionów dwieście dziewięć tysięcy i 00/100) złotych brutto

     

    Administrator