WODA
STANDARDY JAKOŚCI WODY (PRZY WODOMIERZU GŁÓWNYM U ODBIORCY)
                    POZIOM
					Zgodnie z warunkami Rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi oraz Dyrektywy Unii Europejskiej - poprzez zapewnienie stabilnej jakości wody w pełnym zakresie, ze szczególnym uwzględnieniem parametrów organoleptycznych (barwa, zapach, mętność, smak)
                   
                
                    Odstępstwa od zakładanego poziomu
					Zewnętrzna ingerencja w urządzenia wodociągowe skutkujące lokalnym przekroczeniem parametrów, np.: awarie, niekontrolowane wyłączenia w sieć wodociągową, bezprawne działanie osób trzecich, in.: mogą spowodować że zakładany poziom podstawowych parametrów mikrobiologicznych i fizyko-chemicznych może zostać nieutrzymany
                   
                CIŚNIENIE WODY (PRZY WODOMIERZU GŁÓWNYM U ODBIORCY)
                    Odstępstwa od zakładanego poziomu
					Ponadprzeciętny rozbiór wody w okresie od 15 maja do 31 sierpnia - przy utrzymaniu się wysokich temperaturach powietrza i braku opadów deszczu - może skutkować obniżeniem ciśnienia wody na terenie obsługiwanym przez: SUW Małków, SUW Warta, SUW Cielce, SUW Ustków, SUW Włyń, SUW Grabinka, SUW Miedźno i SUW Jeziorsko
                   
                INFORMACJE O CIĄGŁOŚCI DOSTAWY WODY
                    POZIOM
					Nieprzerwalna dostawa wody do systemu wodociągowego obsługiwanego przez ZWiK Warta
                   
                
                    Odstępstwa od zakładanego poziomu
					W przypadku wystąpienia zdarzeń nadzwyczajnych, powodujących ograniczenie w ciągłości dostaw wody, czas przywrócenia dostawy na określonym obszarze zależy od rodzaju i miejsca występowania
                   
                WYMAGANE STANDARDY NA WYPADEK WYSTĄPIENIA AWARII RUROCIĄGU / PRZYŁĄCZA
Czas pomiędzy wstrzymaniem wody a wznowieniem dostawy wody, w zależności od rozmiarów rur
                    POZIOM
					Przyłącze wodociągowe: do 8 godzin (max do 12 godzin).  Rurociągi rozdzielcze i magistralne: do 24 godzin (max do 2 dni).  Naprawa przyłącza może zostać wykonana w innym terminie ustalonym indywidualnie z Odbiorcą wody. W przypadku konieczności uzyskania zgody na zajęcie terenu/wejście na teren nieruchomości  ww. czasy mierzone są od momentu uzyskania powyższej zgody
                   
                
                    Odstępstwa od zakładanego poziomu
					W 95% zdarzeń awaryjnych (w sakli roku), prace zostaną wykonane w deklarowanym czasie, a dla pozostałych 5% zdarzeń awaryjnych (w skali roku), prace zostaną wykonane nie przekraczając podanych czasów maksymalnych
                   
                Zastępcze punkty poboru wody
                    POZIOM
					W przypadku planowanej lub zaistniałej przerwy w dostawie wody przekraczającej 36 godzin przedsiębiorstwo ma obowiązek zapewnić zastępczypunkt poboru wody i poinformować o tym fakcie odbiorców w sposób zwyczajowo przyjęty wskazując jego lokalizację
                   
                KONTROLA FIZYCZNO-CHEMICZNA I BAKTERIOLOGICZNA JAKOŚCI WODY W SYSTEMIE WODOCIĄGOWYM
                    POZIOM
					Zgodnie z przyjętym i ustalonym z Sanepidem harmonogramem monitoringu wewnętrznego jakości wody (badania zlecone akredytowanemu laboratorium i badania laboratorium zakładowego)
                   
                NAPRAWA AWARII NA RUROCIĄGACH I PRZYŁĄCZACH, DLA KTÓRYCH NIE ZACHODZI WSTRZYMYWANIE DOSTAW WODY DLA ODBIORCÓW
                    POZIOM
					Czas naprawy wynosi do 7 dni roboczych
                   
                ŚCIEKI
STANDARDY JAKOŚCI ŚCIEKÓW
Oczyszczalnie ścieków: Miasto Warta, Wieś Jeziorsko
                    POZIOM
					Standardy Unii Europejskiej, obowiązujące przepisy prawa polskiego, normy polskie
                   
                Osady, odpady stałe, zanieczyszczenia powietrza
                    POZIOM
					Standardy Unii Europejskiej, obowiązujące przepisy prawa polskiego, normy polskie
                   
                WYMAGANE STANDARDY NA WYPADEK WYSTĄPIENIA AWARII WYKOPOWYCH, POWODUJĄCYCH ZAKŁÓCENIE W ODBIORZE
Czas pomiędzy zgłoszeniem awarii a zakończeniem prac naprawczych (do czasu przekazania do odbudowy nawierzchni)
                    POZIOM
					Głębokość posadowienia kanału: do 2,0 m - do 24 godzin, od 2,0 do 4,0 m - do 48 godzin, powyżej 4,0 m - do 144 godzin
                   
                
                    Odstępstwa od zakładanego poziomu
					W 90% wszystkich prac zostaną one wykonane w deklarowanym czasie, a dla pozostałych 10% wszystkich prac, czas może ulec wydłużeniu o 48 godzin
                   
                WYMAGANE STANDARDY NA WYPADEK WYSTĄPIENIA ZATORÓW POWODUJĄCYCH ZAKŁÓCENIE W ODBIORZE ŚCIEKÓW I OGRANICZENIA ORAZ TRUDNOŚCI KOMUNIKACYJNE
Czas przystąpienia do usuwania zatorów wynosi
                    Odstępstwa od zakładanego poziomu
					W 90% wszystkich prac zostaną one wykonane w deklarowanym czasie, a dla pozostałych 10% wszystkich prac, czas może ulec wydłużeniu o 8 godzin
                   
                OBSŁUGA KLIENTA
Okres rozliczeniowy
                    poziom
					1, 2, i 6 miesięczny
                   
                Odpowiedź na reklamację niewykonania lub nienależytego wykonania usług lub wysokości naliczonych opłat
                    poziom
					Do 14 dni od daty wpływu do Spółki
                   
                Instalacja wodomierza dla nowych przyłączy
                    poziom
					Do 7 dni roboczych od kontaktu Spółki z klientem po odbiorze przyłącza
                   
                Naprawa / wymiana wodomierza w przypadku awarii
                    poziom
					W ciągu 5 dni roboczych od zgłoszenia przez klienta
                   
                Odcięcie dostawy wody lub zamknięcie przyłącza kanalizacyjnego z powodu nie regulowania należności
                    poziom
					Najpóźniej 7 dni po przekroczeniu terminu płatności wysyłane jest wezwanie pierwsze. Jeżeli płatność nie zostanie uregulowana po 2 tygodniach zostaje wysłane wezwanie 2. Po upłynięciu dwóch okresów obrachunkowych odbiorca otrzyma zawiadomienie o zamiarze przerwania dostawy wody. Termin odcięcia ustalany jest 20 dni po otrzymaniu zawiadomienia. O zamiarze odcięcia wody informuje się Burmistrza oraz Powiatowego Inspektora Sanitarnego
                   
                INFORMACJE O PRZERWACH W DOSTAWIE WODY LUB ODPROWADZANIE ŚCIEKÓW Z POWODÓW TECHNICZNYCH
Planowane działania
                    POZIOM
					Poinformowanie z wyprzedzeniem co najmniej 72 godzinnym informującym o dniu i godzinie ich rozpoczęcia oraz planowanym ich okresie w sposób zwyczajowo przyjęty
                   
                Awaria
                    POZIOM
					Niezwłoczne poinformowanie odbiorców, w sposób zwyczajowo przyjętych, o zaistniałych nieplanowanych przerwach lub ograniczeniach w dostawie wody, o ile szacowany czas ich trwania będzie przekraczał 6 godzin